12 januari

Lite kallare idag -5 grader.

Karlstadresan gick bra, tuttarna liknar mer taxöron än någonsin förut ;)
Men mammografi är bra :)

Jonte köpte ett bra rep som han kan öva sina stunt i. Det ska sättas upp i ladan.
Igår när vi red gjorde han diverse övningar på Garpur, red baklänges och stod på knä och lite annat kul :) 
Garpur förstod allvaret och skötte sig som vanligt bra. Annars är inte Garpur den lugnaste hästen precis. Men han gör alltid sitt bästa när man ber om något.
Vi kunde trava och galoppera en lång sträcka och det gick undan vill jag lova. Kulast med vinter tycker vi :)

Jag har inhandlat en ny kamera, så idag ska jag försöka använda den.

Igår åkte det mesta av julen ut! Det är lite ledsamt när man plockar ner alla tomtar i lådorna igen.

Idag har jag ridlektioner och tar emot foderbeställningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0