Låg profil

Hitta bil och drog te tandis, nemas problemas mä tännera :)
Bara en massa tandsten :/ och det togs bort med laser :( nästa besök blir om ett år.

Nästa projekt i dag var att få in hästarna och de var som snön, alldeles yra:) Jag fick hämta Trölla uppe i skogen och trodde i min enfald att resten skulle hänga på :/ Jag hade alla med  en stund, men när vi kom ut på öppna marker drog Garpur och Mitra rätt över gärdet in i all snö, ca 70 cm, och sprang upp i skogen igen :(
Vilken syn:) hade önskat att jag filmat det, 2 hästar som studsade upp och ner i någon sorts galopp.

Fruma gjorde ett tappert försök att hänga med oss, men hon ångrade sig hon också och tvärvände.
Trölla och jag fick ensamma gå in i stallets lugna vrå.

Jag fick gå upp och lägga mig en stund, ur form med huvudvärk :(
Efter en timmes vila gick jag ut och tog in resten av flocken :)

Inställda lektioner idag pga väder :(

Men jag har i alla fall provianterat så vi klarar oss ett antal dagar :)
Jag håller en ovanligt låg profil idag och resten av kvällen blir det horisontalt läge framför TV:n.

Ha det gôtt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0