6 februari

Det är kalla nätter igen, -13 grader, men det är en strålande dag i dag också och temperaturen är helt Ok mitt på dagen :)
I morse när jag körde hem hade jag 2 älgar som sprang före bilen ett tag innan de gick in i skogen igen.

Kent och jag har varit ute på ridtur med 4 hästar. Vi red med var sin handhäst. Trölla var ganska pigg idag också och ville inte hålla samma tempo som jag tyckte :/ hon ville helst ha full rulle hela tiden och Mitra fick jogga för att hinna med. Gamla gumman, pigg som en lärka. Sista kilometern gick jag hem med dem, för Trölla var ganska varm och behövde coola ner lite.

Det var många ute i det fina vädret dag. Först mötte vi en snöskoter i skogen och sen kom det bekanta som var ute med sina hundar och sist kom det damer som gick med stavar. Det var mycket aktiviteter i skogen.

Nu ska jag vila mig i form inför natt- passet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0