Traktorn startar i ur och skur

Vilken traktor vi har :) modell Ä, helt suverän som startar i kylan.
Vi har fått ordning på alla burkar och de är fyllda till brädden med hö. Nu behöver jag inte tänka på det i 4 dagar minst :)

Snacket med Thyra gick över förväntan idag. Jag testade att hoppa när jag stod bredvid henne. Visst reagerade hon och tog ett skutt åt sidan, men det var allt, hon kom tillbaka ock stod fint där när jag hoppade vidare.
Ett stort framsteg som var överraskande. Jag har även borstat henne och lekt med repet, allt gick i stort sett bra idag :)

Dagens lektion bedrevs i skogen i strålande sol och rimfrost som glittrade i gräs och träd.
Helt underbart!

Vi har besök av de små cottarna :) Annie har dumpat dem här under tiden hon jobbar. Sedan kommer hon och sover här i natt, kul dä:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0