Rejs å rejs...

Det var inte mycket till rejs :/
Garpur var jättepigg och glad så vi skuttade iväg över gärdena och det gick ju bra :) Sen valde vi lite orejsvänliga vägar och det blev lite spännande.
Jag vet att det kan vara lite lurigt där vi red, men jag var ju tvungen att prova :/ och plötsligt står nästan Garpur på näsan i ett djupt dyvattenspår.
Garpur är säker på foten så han rättar till de flesta situationer, så även denna gången :) Det är jag mycket glad för:) Det hade varit väldigt okult att hamna i den sörjan.

Om jag skulle påstå att det var njutbart ute idag så ljuger jag, för jäspalt så surt väder.

Thyra har fått sitt första snack idag och det var rätt så OK. Något mer spänd idag, men jag ska prata mer med henne under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0