Oj, oj, vilken fin dag


Det är synd att bilder inte blir så bra som verkligheten!

Det är som om någon har slängt ut diamanter i träden. Hur fint  som helst :)

Jag har ridit 2 hästar och tränat Mitra idag och inga boots på. Det gick helt fint att trava runt i skogen på stigarna.

Mitra tyckte jag var helt onödig på ryggen idag :/ Hon provade att bocka, men det lyckades inte för henne. Det blev bara jobbigare för henne, så hon la ner sitt projekt att få bort människan från ryggen. Jag hade tagit henne till sommarhagen där hon såg de andra hästarna och jag tror det var den utlösande faktorn. Men i och med att det var ett misslyckat försök för henne, så var det bara bra träning.

Nu är det bara ridlektioner kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0