Kollad hörsel

Då går jag i väntans tider då!
Hörseln hade inte blivit bättre, nej :/ snarare tvärtom :(
Men jag hade inte väntat mig några underverk heller :) Den nya hörapparaten får jag inte än på flera veckor, men det går lika bra med selleri ;) 
Får väl ta fram den gamla hörluren :P

Några gardiner är uppsatta, fast inte nya, det är modell ä som gäller. Jag gillar de som jag har, de håller allt några år till.

Det är så jäkla kallt och blåser snålt ute så jag väntar med allt vad ljusslingor heter idag.

Hästarna var nöjda över att bara få tillsyn och mineraler idag. De skuttade glatt ut igen när jag var färdig med dem.

Då ska jag bara se om jag kan få liv i gubben så vi kan göra lite nyttigt med Power Point.
Kent har slitit hårt med veden inför nästa vinter. Han var rätt så mör i kroppen efter sitt pass i skogen idag.
Men ett litet datajobb kanske han kan orka med så här på slutet av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0