Kaos överallt utom här

Ja här är det inte mycket till snö!
Men däremot har jag hört på radion idag hur de varnat folk för att ge sig ut på vägarna i snön som driver igen både små och större vägar.
En del av mina kunder kom aldrig och hämtade sitt foder för det var så uselt väglag :/ men de kommer, bara det blir bättre :)

Jag har fortsatt med adventspyssel och inhandlat lite nödvändigheter.

Hästarna tycker bäst om att var uppe i skogen, dessa dagar, då det blåser så in i norden. Fast när de vilar sig så är de ute på öppna gärdet med en granplantering som lä. Där ligger de rätt ut i snön och gottar sig.

Nu har jag bara 3 nätter kvar att jobba, sen är jag ledig igen :)

Godnatt å sov så gott!
Det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0