En fin-fin dag :)

Här är lite bilder från dagens ridturer!

Fruma och jag tar en tur för att se om det är någon is på tjärnet.

Det är det ju inte så klart :)

Men vackert att se ut över sjön i morgonsolens strålar.

Garpur fick en eftermiddagsrunda, lika fin den i aftonsolens sken :)

Jag har även hunnit leka lite med Thyra och hon var helt OK idag :)
Sedan har jag varit på hubertusjakt som publik och därefter ett besök på HemTgår´n, vilket jag kan rekomendera. Det var otroligt mysigt och så mycket grejer att det var svårt att se allt.
Det kan ju hända att det blir fler besök dit innan jul ;)

Tjolahopp tjolahej, nu ska jag ägna mig åt matlagning och städning :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0