Äntligen kvällen...

Oj, oj vilken hektisk dag det blev!

Var bla. på konsum och handlade och där var ju typ "alla människor" ;) Jag höll aldrig på att komma därifrån och jag som hade en tid att passa och folk som ringde och skulle ha en nyckel utlämnad och gubben som skulle åka på veterinär Göran Åkerströms kurs i Varberg och jag skulle ha ridlektioner....men allt ordnade sig :) 

Kent har masserat hela dagen och vi hann inte med att åka till hotellet för att äta. Det blev värmda rester från gårdagen. Sedan har han packat och gett sig iväg i ett fasligt väglag med regn och hala vägbanor :(

Vi red med pinnar idag och det är kul att se vilken effekt det har på både människor och hästar :)

Nu ska det bli fredagsmys med sonen och hunden innan jag åker till sängen i Norge.

I morgon har vi lust att ha en hästig dag tillsammans, Jonathan och jag, det ska bli GÔRSKÔJ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0