Älskade hästar <3


Grim lägger näsan i blöt hela tiden!

De är ju för goa :)

I LOVE TRÖLLA!
Det går inte en dag utan att man förundras över hästarna. Vilket fantastiskt tålamod de har med oss och andra hästar :)
Trölla är en dam som man inte behandlar hur som helst! Jag använde henne som ledarhäst idag också med Mitra som handhäst. Mitra är också en speciell dam som visar var hon tycker skåpet ska stå, och talar man inte om vilka regler som gäller så tar hon över, därmed basta.
Det visar sig att med Trölla i täten så är Mitra helt med på noterna och gör det hon ska göra. Trölla visar heller inga sura miner, som hon kan göra annars när inte galoscherna passar henne. Idag blev det till att använda bakänden och klättra. Mitra brukar tycka det är besvärligt, men hon traskade gladerligt med utan protester.
Både när jag gör iordning hästarna och efteråt så brukar Trölla "ge mig sitt huvud" och det är en väldigt angenäm upplevelse för mig.
Det är helt enkelt obeskrivbart, det måste upplevas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0