7 November

Hoppsan hejsan!
Vad trötta vi var igår :/
Kent gick och la sig kl. 20.00 helt slut efter jakten, han sköt en älg :)
Jag gick och la mig en timme efter honom och då hade jag suttit och somnat flera gånger i soffan.

Idag gick Kent upp kl. 6 och jag en timme senare :)
Det är -10 grader så jag tror jag väntar med att gå ut en stund. Det blev inte färdigstädat igår så jag ska göra det nu i stället och då hinner det bli lite varmare ute.

Idag kommer det någon hit som ska flytta över en häst till en annan transport :) försäljning av häst tror jag det var. Samtidigt som hon ska hämta sitt foder här.
Typiskt kvinnligt, göra många saker på samma gång ;)

Det blir några ridturer frampå dagen i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0