30 November

Kallt som busen och blåser ännu :/
Vi eldar på som bara den och när det blåser ute känns det som att det aldrig bli riktigt varmt i huset.

Det blir inga ridlektioner idag för förkylningarna härjar som bäst just nu. Då ägnar jag dagen till andra saker inomhus och väntar på varmare tider för utomhusaktiviteter :)

Dax att fylla på hö till hästarna. Det går åt mer hö nu i kylan. När jag ropar in dem kommer de i full karriär för att få sina mineraler och sen vill de lika fort ut igen :)
De ser ut som lurviga björnar nu, med ståpäls å allt :) Härligt med vintern på det viset i alla fall.

Kanske kan jag lura till mig lite massage idag, av min käre man, om jag är snäll ;)

Han ska få sköta om våra hästars hovar denna veckan också. Det är 5 veckor sen sist och de behöver verkas nu igen, ser jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0