27 November

Åter en kall dag -12 grader och vi har dåligt med snö. Tänk att det faller ner så orättvist i vårt avlånga land ;)
Somliga får 72 cm och vi har ca. ½cm :/ Jag vill i alla fall ha mer snö!

Kent är ute med sin jaktkompis, som har tax ) Kompisen är ute för att ta hem en utegran och rastar samtidigt hunden ;) Frugan gillar inte att hunden jagar, misstänker jag, så han får finna på ursäkter :P 
Jag säger då det, det är inte lätt, alltid :D
Själv är jag bara glad att gubben gör något han gillar, som det samtidigt kan bli något gott av. 
Att förena nytta med nöje!

Jag ska väl fortsätta med att pynta lite idag. Sotarn kommer på måndag så det blir inte så mycket gjort i köket förrän han har gjort sitt. Bara fram med staken där, så får jag städa ordentligt efter honom och få fram resten sen.
Jag fick en enriskrans igår, så fin, den har jag satt på ytterdörren :) Alla ljuslingor är uppsatta och programerade med timer. Det blir så fint!

Å så blir det ridning lite senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0