21 juli, det man inte har i "huvet" får man ha i "bena" ;)


Här är Trölla och Demba efter ridturen igår.
Trölla var lite stökig och hade bråttom, men Demba brydde sig inte att jag var tvungen att korrigera Trölla. Demba var jätteduktig :)
Eftersom Demba har skött sig så bra och har lärt sig så mycket på kort tid får hon ledigt i dag :)
Jag hade skrivit fel i min planering, så det blir en resa till Norge i dag i stället för i morgon. Jag hann i alla fall ha 2 av mina lektioner idag och resten fick jag boka om. 
Men dä årner sä!
Flexibilitet är ett av mina motton!
Idag har alla våra hästar fått fina fötter åxå. Det har växt ganska mycket på kort tid och alla hovar är jättefina nu.

Kommentarer
Postat av: CHW

Alla behöver vi en ledig dag:)

Gott att höra att hon fortfarande sköter sig

2010-07-21 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0