17 December


I dag är det kallt igen, -19 grader, men ack så vackert det är ute!

Det var rejält mycket att ploga igår och vi höll på länge innan det blev klart.
Tur att jag fick snörasskyddet uppsatt innan snön kom :) Tur som en tokig, eller nåt :P

Nu har "dotra mi" å Daniel bestämt vad gossen ska heta :) Arvid är hans namn. Fint namn på en fin pôjk :)

Det blir mest inomhusaktiviteter idag då :/ pga kylan. Men dä årner sä!
Det är ju lite att grejsa med inne också! Som , typ städa :/ innan våra gäster kommer :)

Vi har inte köpt en enda julklapp ännu och det är ju typiskt oss :P
Jag kanske ska göra en önskelista i alla fall, så att alla vet vad jag önskar mig :)
Det får bli en uppryckning och bestämma en dag när vi ska handla.
Vi har en överraskning till mor och far på gång, det har vi i alla fall tänkt på :)

På med julsångerna och fram med snabeldraken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0