Inte min dag idag...

När jag gör nåt ser jag till att det blir rejält!

Tex. har jag nu för säkerhets skull sett till att jag har jämnat ut mina plågor något:/
Jag har foderutlämning på söndag och jag var med Kent ute så han fick lyfta säckarna åt mig.
Varpå jag skulle flytta en enda 5 kg saltsten och den tappade jag naturligtvis rätt på min stortå och tån intill.
Nu kan jag i alla fall inte gå så fort och det blir nog lugnt ett tag till.
Sedan tappade jag ner en burk med pulver som exemhästarna ska ha, rätt ner i fodret som alla hästarna äter av :/
Aldrig får man vara riktigt glad :(

Kent har varit ute och tränat Micha och sig själv i skogen inför älgjakten och kom hem med en kasse svamp, som plåster på såren :)
Det blir fint med svampsås till älgstekarna i vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0