20 april, har varit på hembesök!

Idag har jag hälsat på ett islandssto på 13 år som var nyinköpt och verkade lite "skum" tyckte ägaren. Ägaren berättade lite om hästen innan vi gick in i hagen. Den var svårfångad, lite som en rädd mus, var bekymrad utanför hagen, "bitchig", hade sparkat efter hovslagaren m.m.
Kontentan av beöket var att jag bara kunde konstatera att det var en mycket trevlig och positiv häst som gjorde allt du begärde med lätthet. Ägaren var fullkomligt nöjd efter besöket och fick en ny syn på sin fina häst.
Sedan har jag fortsatt med träningen av de inridningshästarna jag har. Idag hade verkligen polletten trillat ner :)
Lika roligt varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0