Vad bloggen handlar om

Jag tänkte skriva om sådant som handlar om vår verksamhet, alltså hästar, NH, hovar, foder, massage, elterapi osv.
Igår var Kent och jag ute och jobbade med saker som har legat efter på vår gård. Det var ganska tungt kroppsarbete för en "gammal" ;) kropp och det kändes rejält i rygg och axlar när jag kom in. Som tur är så har jag Kent, som är en fantastisk massör:) Han fick knåda på mig i en timme och därefter är jag som ny. Självklart så känns det som om jag har varit genom en mangel, men stelheten är borta. Jag kan varmt rekomendera Kent som massör, både till häst och människa, då det ger ett mycket bra resultat.
Ett tips, är presentkort på massage i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Jonängen

Kul att du har en blogg. Jag har också en

jonangensport.blogg.se

2009-11-09 @ 16:32:46
Postat av: Agneta

Ser ut som du fått bloggen att funka nu=) Lycka till!! Kram

2009-11-09 @ 19:27:34
URL: http://kjellsangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0