Det blev ändrade planer :(

Det var ju tur att vi inte var på vägen med hästarna :) Vi fick bli hemma och tvätta köksskåp istället :) och krattat i trädgården. När Kent tog bort ett av bakdäcken upptäckte han att ena lagret var urdåligt och var löst. Vi har ju anat ugglor i mossen ett tag men inte att det var så illa. Jeepen kunde vi inte dra med heller för draget är borttaget och inlämnat på renovering. Hopplöst alltså! Kent verkar hästar i Västergötland nästa vecka och då måste han köra Jeepen, hujeda mig vad dyrt det blir :/ Tur att inte jag ska jobba i Norge denna veckan:) och när jag ska iväg på ett hembesök så kan jag låna Jontes bil :) Men så trist att missa träningen :( Vi får komma igen i maj istället, med friska nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0