Ingen massage för mig:/

Det kan jag glömma!
Kent tränade tillsammans med sonen igår och då kan man ju förstå hur det skulle gå ;)
Träningsvärk är bara förnamnet och i morgon kl. 07.00 vill Jonte ha med farsan igen på en träningsrunda.
Blir ingen massage för mig på länge :(
Kent har fått hem ett lass med ved idag åxå och det hjälper väl inte på för värken i kroppen kan jag tro.

Jag har i alla fall fått en hel del gjort idag:) Lite pappersarbete, räkningar å sånt, sålt lite foder och grejat lite mer med power point programmet och mitt kursmaterial, samt lite mer städning.

Hästarna var lika glad idag och jag fick ordentlig fart på några av dem i hagen när jag inte kunde låta bli att leka lite med dem:)
Mitra har en helt otrolig trav och är snabb som blixten. Garpur galopperar som en dragster (eller vad det heter) och Grim studsar fram i tölt med höga benlyft :) Det är ganska läckert att se på dem.
Barfota hästar i full fart på is och snö :)
Yiihaaa!

Nu är det sista natten på jobb för ett tag, å dä ska bli så gött å få sôve i si egna säng igen :)
Natta på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0