11 November

Ännu en dag har gått!
Det har varit full aktivitet hela dagen.

Thyra har åkt hem :( Både skönt och lite trist:/

Nu får jag äntligen tid att rida in Mitra ordentligt.
Jag har ju haft extra hästar här sedan i våras och det tar verkligen mycket tid och kraft. Nu ska jag ägna vintern till de egna hästarna.
Lite kluven blir man.
Jag tycker att det är så otroligt inspirerande, intressant och lärorikt att ta emot andra hästar.

Men nu ska jag samla nya krafter och se fram emot vårens projekt :)

Garpur har äntligen återförenats med sina kompisar och jag som trodde det skulle bli full rulle i hagen, kunde bara konstatera att mat är det primära för en häst :) Full rulle till höautomaterna var vad som skedde :/
Inget latjolajbans med de andra hästarna och de brydde sig inte om honom heller.

Där ser man, åter igen, att aldrig anta någonting när man har med hästar att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0