Lite bilder från ett kylslaget Värmland


Ganska kyligt för oss men hästarna tycker det är helt OK :) Garpur har rimfrost i hela skägget!
Hoppsan vad lång han blev i fejan när han sträcker fram mulen :D Nyfiken i en strut, det är Garpur i ett nötskal!

Mitra åxå :)

Hon är ju för snygg, Mitra gumman!

Mer Mitra...

och en mule från Fruma.

Gummilumman Trölla - bölla, mammas pudding :) <3 <3 <3
Kärt barn har många namn ;)

Å så tog batteriet slut, då blev det inte bilder på alla hästarna:/

Jag har stått och tittat på hästarna från fönstret i dag och de har sprungit och lekt i snön.

Själv har jag mest svurit ve och förbannelse över en vattenpump som bråkar med mig. Först så går den inte, sen går den, och sen går den inte fast den går och det kommer inte vatten och slangen är inte frusen :( Då fick jag bära vatten till alla hästar som var otroligt törstiga :/ ont i ryggen hade jag förut å dä ble inte bättre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0