Hur man än vänder sig så har man rumpan bak!

Det blev inget bak idag heller!

Men en massa annat:)
Som att jag efter 15 år har rensat i röran :) kastat saker och gjort rent på ställen jag inte tittat i på 15 år :/

Konstigt att det ska vara så svårt att bara spara på det man egentligen behöver och kasta eller skänka bort det man inte behöver. 

Det känns i alla fall jätteskönt nu när det är gjort!

Hästarna är fulla med rimfrost och är pigga och glada över den extra ledigheten pga kylan:)

Tjena mittbena!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Jonängen

Ja här rensade jag i köket i sommar när vi bytte kök. Det var jätte bra. Jag är en person som aldrig kastar något och tänk va mycke skräp vi hade. Ha det så bra.

2010-12-02 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0