trav och galopp, tjolahopp :)

Första rundan avklarad :) Tack vare snön som föll igår gick det bra utan boots och vi kunde trava och galoppera.

Jag har fått tillbaka min hörapparat, tack för det:D och ännu ett program installerat i den, så nu blir det nog bra, tror jag :)

Kent jobbar på för fullt med massage i Skotterud på träningscentret idag :) När han kommer hem senare i eftermiddag behöver vi fylla på i alla våra höautometer igen. Nästa vecka blir jag mycket ensam då han kommer att jobba med hovar i Västra Götaland och massage i Norge och hemma.

Nu ska det inmundigas stekt makrill i örtsås, blomkålsmos och coleslaw och vårat goda brunnsvatten till det :)

Sedan blir det ridning och elver igen:)

Ha en riktigt skön fredag alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0