solen skiner och snön smälter från taken :)

Det blev inte så värst mycket med snöandet :)

Jag har ridit Mitra en liten stund på ridbanan och hon hade inget att säga om det, så klart :)

Fruma och jag har varit på tallmon och travat och galopperat på ett helt supert underlag idag. Fast Fruma hade en släng av hormonrubbning och pep till en gång vid ett vägskäl där hon hade en annan åsikt om riktning och gjorde ett kast med huvudet. Vilket jag omedelbart satte P för :) och hon accepterade förslaget och tog riktningen som jag ordinerat från början och sedan var det inget mer tjafs från henne idag :)

Lektionerna är avklarade för dagen.

Nu är jag ledig resten av eftermiddagen och ska nog bara vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0