En underbar stund


När jag kom ut i eftermiddag så låg Fruma och Trölla och solade sig. Jag satte mig vid dem och Trölla la sig raklång och såg helt avsvimmad ut och andades tungt när jag satt där. Hon var så avslappnad att tänderna syntes för läpparna var alldeles lösa. Ser lite komiskt ut :) Jag satt länge och bara njöt av få vara med dem.

Här är hon i knät på mig när jag sitter framför henne :)

Jag har hämtat vår ena transportsele som jag har fått förstärkt på ett ställe. Vi använder transportsele vid all transportering av våra hästar. Det fungerar väldigt bra och hästaran står tryggare med dem på och kan inte tex inte trycka sig bakåt eller komma över bommen då de står som i en ram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0