6 januari

- 5 grader och det fortsätter att snöa :)
Både bra och dåligt kan jag tycka :/ Det blir snöskottning flera gånger om dagen och så pulsa i snö. Det tar på kroppen. Det positiva med snö är ju all gratis träning :)
För att klara påfrestningarna på rygg, axlar och ben så gör jag Qui Gong var morgon. När det krisar ihop sig riktigt ordentligt får Kent massera mig.

Vi ska finslipa lite på min presentation i Power Point. Jag ska byta ut lite bilder och få till musiken exakt till vissa bilder. Det är så kul att mixtra med det här. Helt otroligt vad man kan göra med datorer :)

Kent och jag ska ut och virvla runt i snön också. Galoppera var önskemålet i dag:) Får väl se om hästarna orkar i den djupa snön bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0