4 januari

Snön vräker ner!
Det blir en härlig dag att vara ute i :)

Äntligen har jag beställt förtryckta fakturablock, så jag slipper skriva så mycket att pennan glöder.
Det är de små, små tingen som gör det. Allt som underlättar och spar tid är en god investering.

Kent är ute på toppjakt idag, undrar just hur det går? Har inte sett en fågel på evigheter nu och inte ett spår i skogen heller. Igår såg vi bara några få småfåglar på ett ställe. Inte mycket :/ Undrar vart de tog vägen?

Inventering blev gjord i går på nolltid :) och jag har fixat mer hö som vi kan hämta.

Mitt nya kurs och informationsmaterial börjar bli färdigt och det är bara några små justeringar kvar. Det är ju bara några dagar kvar tills jag ska vara på Norra Mon och då ska jag ha med mig många bilder att visa på hästar jag har jobbat med.
Jag hoppas verkligen att det kommer många nyfikna människor dit för att lyssna och ställa frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0