7 timmar med hästarna idag

För att gör ett avbrott i ridverksamheten så roade jag mig med att ställa upp hästarna för fotografering idag :) Från vänster: Trölla, Fruma, Grim, Garpur & Mitra. Dagen har bestått av den dagliga skötseln av hästar och av hästarnas hovar, ridlektioner samt egen ridning av 4 hästar. Mitra är bara så kul att att rida nu, äntligen, hon har varit lite av ett kylskåp att baxa runt med. Fast jag har å andra sidan inte ridit henne så mycket heller, pga. tidsbrist, så jag får skylla mig själv :/ Men nu har det lossnat. Det gäller att uppdatera hästarna ibland :) En tur till skogs blev det på sluttampen och det var verkligen härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0