28 September

Jag tycker om norrmän :)
De har förstått det här med hästar! De ser till hästens behov (både invärtes och utvärtes) och människors säkerhet, de vill lära sig så mycket som möjligt och de är villiga att betala.
Nu trampar jag säkert en del på tårna, män dä årner sä!
Det är inte så illa menat som det är sagt, det finns många svenskar som är duktiga också, så klart :)

Idag är det strålande väder och natten har varit kall. Det märks på hästarna att det händer nåt i naturen nu. De är piggare, men samtidigt lite okoncentrerade. Jag får leka lite extra med dem innan ridningen för att få dem med på noterna.
Festi verkar ha extra känning för hon är stingslig och bråkar med gamla Trölla. Vi får se hur det går idag när matte kommer och ska rida henne.
Dagens program är fullspäckat av aktiviteter.
Kent åker till Mora och jobbar med hovar och massage och kommer inte hem förrän i morgon kväll igen. Så jag får roa mig bäst jag kan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0