26 September

På helgerna är jag ledig från elever och jag brukar rida våra hästar i skog och mark med lite mer fart. Det blir mycket seg ridning för hästarna i veckorna, då det inte passar att ta ut alla elever på en fartfylld runda.
Idag rider jag och några av hästarna ut på nya äventyr. Det ser ut att bli en fin dag utan regn och kameran är med utifall vi får syn på nåt kul.

Jag har haft en heldag med hästarna och Kent en dag med skutning inför älgjakten :) Bra fördelning tycker jag.
Det blev en del grävarbete för mig också. Hagen till besökshästarna är så blöt att jag fått gräva diken så vattnet kan rinna bort. Vi får se om det blir bättre.
I skogen hittade jag så klart svamp men dessvärre ingenting att ta hem dem i. Det får bli en tur i morgon och hämta dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0