Jag har haft en upplevelse :)

En 12 år gammal norsk jänta var här och red hos mig idag. När mamman ringde för några veckor sedan och beställde tiden så sa hon att flickan kunde NH. Jaha, tänkte jag, det är väl som vanligt med det :/ de har väl sett nån film eller så.
Jag antog alltså någonting!
Shit pommesfrites, vad jag bedrog mig. Återigen har jag lärt mig att aldrig anta någonting.

Flickan var helt suverän och hon red Fruma med hur fina hjälper som helst och hon kunde lika gärna haft en sytråd i stället för tygel. Vilken syn!
Vi red ut i skogen och vi travade och skrittade omkring, det var hur trevligt som helst:) Fruma kan ibland diskutera ett och annat med sin ryttare, men inte idag :)
Den flickan kommer att gå långt om hon fortsätter på det här viset. Det är lätt att vara häst med en sådan ryttare på ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0