Det ligger i luften...

Jag är liksom i oform idag och det verkar som om hästarna också är ur gängorna.
Kan det bero på väderomslaget kanske?

Thyra var helt upp och ner till att börja med idag. Vi fick börja från 0 igen. Till slut fick jag henne att coola ner och börja följa och lyssna på mig. Så fick det bli idag!

Mina egna hästar har också varit på helspänn idag. De har hållt sig uppe vid stallet idag och det fanns en anledning till deras oro visade det sig. Plötsligt så ramlade det ett träd i skogen med ett brak som gjorde att hästarna flydde några meter. Sedan har de lugnat sig och de har återgått till att beta igen. 
Det verkar som om det var det de visste skulle hända och bara väntade på.
Där ser man... 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0