5 Oktober

Vi ska göra något åt vårt stalltak!
Byta plåten eller måla?
Jag har ringt några firmor och en var här redan igår och tittade och mätte. Han ska skicka offert på olika förslag. Idag kommer det en till och ska titta och lämna offert.
Det blir spännande att se vad det kommer att kosta :/

Nog om det, idag är det åter igen en mulen grå dag.
Ridlektioner blir det några stycken under dagens lopp och Mitra står på tur idag :) det var ju länge sedan nu. Hon ser ut som värsta Mullehästen.

Jag tänkte att vår son Jonathan skulle hjälpa mig när han kommer hem. Han är ju stuntman, så det borde passa bra att utnyttja honom till inridning. Han har ridit hela sommaren på High Chaparral och han har lust att lära sig lite mer om det som jag håller på med :) Nice!
När han var yngre var det inte att tänka på för hans del. Hästar var bara jobb runt omkring, tyckte han, och det är ju sant att det är mycket jobb. Ridningen är ju bara den lilla delen i allt som ska göras med hästarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0