2 Oktober

Hå, hå, ja,ja vilket ordnande det var idag!
Att komma in på datorn och på bloggen var ett projekt som tog sin tid. Men nu är jag här:)

Natten har varit si så där :/ Jobbperioden brukar starta med att det är svårt att sova första natten. Men det blir bättre och bättre natt för natt....

Idag blir det lastningövningar i Årjäng i gråväder. Hoppas de har övat sig nu på läxorna de fick när jag var där sist. Jag har med mig nya uppgifter till dem idag som ska presenteras och helst utföras, annars blir det läxa igen :)

Kent har gått ut till våra hästar nu och tar morgonsysslorna med dem. Så kan jag sitta här en stund;)
Orrarna väntar i skogen och vi ska tillreda den han sköt i söndags. Kanske det blir en ny idag igen!
Igår plockade jag av fjädrarna på den som hänger. Jag har köpt en bok om hur man kan tillverka olika saker av fjädrar. Det blir nåt att sätta händerna i när vinten kommer och det blir kalla dagar:)

Nä nu ä dä dax å fare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0