15 Oktober

Efter en natt med lite sömn är jag redo för nya utmaningar! Ingenting är omöjligt!

En strålande fin dag och det blåser inte :)

Sonen mötte jag när jag kom hem i morse, han var på väg på sitt jobb som trädfällare. Kent mötte jag också när han stod med Micha i skogskanten och väntade på att få gå in och börja spåra älg.

Jag ska starta dagen med att göra diverse inköp till hushållet och det gör jag så tidigt som möjligt för att undvika naborna som kommer i långa rader och "plundrar" våra affärer ;)

Därefter blir det hästar för hela slanten, ser ut som om det blir svårt att hinna äta till och med :/

Jag får återkomma med rapport senare i kväll!
Tjo klo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0