1 Oktober

Ingen risk att det blir tid över att sitta och rulla tummarna inte:)
 
Har redan börjat dagen med att lämna Jeepen till Göte (vi har en stående plats på hans verkstad;) som ska byta dåliga bromsar på den. Sedan ska Nissan in och få service.
Mer foder ska säljas och ridlektioner blir det under dagens lopp.
Transporten ska köras till tippen, full med all möjlig skrot och rot.

Idag får jag lov att sätta på elvärmen, sa Kent :) Får se om jag gör det eller om jag eldar på som vanligt.
Tror nog att det lutar åt att elda, så spar vi en slant, så länge det går innan det blir för kallt.

Idag får Festi vila sig. Det är hon värd nu efter allt hon lärt sig. Jag kommer att ta henne med som handhäst och ev. rida henne någon gång innan hon åker hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0