Händelserik dag

Startade dagen med Thyra och det var ett projekt vill jag lova :) Något bättre än i går var hon, men fortfarande så sprätter hon iväg av 0 och ingenting. Eller så var det någonting och så plötsligt så tål hon allt.
SKUM häst det här????
Jag får klia mig i huvudet många gånger under tiden jag är med henne.
Tror ärligt talat att hon ska få åka hem.
Dels för att få rensa hjärnan men också för att jag tror ägaren kan göra en del med henne själv nu. Jag har en del idéer som jag tror kan passa för henne. 
Sedan kan hon få komma tillbaka i vår igen om det finns behov för det :)

Jag har haft en trevlig ridlektion på middagen och sedan har jag fått en skön ridtur för egen del.
Dagen har varit bra om än dock lite blåsig, vilket märktes då jag glömde sätta på mig vantar och mössa på min ridtur :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0