Sandbad!


Fruma rulllar sig i vår sandgrop! Den har verkligen gjort succé:) Alla hästar rullar sig där när jag släpper ut dem efter att de fått sitt dagliga foder. Tyvärr fick jag inte fram kameran tillräckligt fort för att fota dem alla. Det är ganska kul när det ligger 3 hästar samtidigt och sprattlar med benen i luften. 
Idag har jag motionerat både mig själv och hästarna. Det blev joggning med häst. Jag har hästen i slak lina och den ska jogga sida vid sida med mig i samma tempo, öka och minska tempo och stanna när jag stannar både från skritt och trav med flow och enbart kroppspråk.
Hästarna tycker det är omväxlande och kul:)
Jag har även ridit i enbart halsring ute i skogen i dag och det är verkligen härligt när du känner att hästen är lyhörd och gör allt du begär av den.

Kommentarer
Postat av: annika whendin månsson

detta se ju helt underbart ut...

2010-03-29 @ 14:49:25
URL: http://whendin-mansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0