26 juli, hemma igen :)


Här blir jag "renad" innan jag får gå in i cirkeln för att dansa.

Överallt ska det renas till och med under fötterna.

Kent åxå!

Vi bodde i det fina Wolf rummet i år på JA ranch! 
Även i år fick vi bra mat och umgänge med trevliga vänner från olika håll i världen.
Det är en lång resa för en helg i småland men det är det värt:)

Nu har halva den här dagen gått och jag har hunnit prata lite med Demba, som har haft ledigt över helgen.
Idag presenterade jag lite nyheter och satte mer press på henne. Jag bad henne gå igenom "eld" och på vattenmattan. Nu visade hon vad hon tyckte om nya jobbiga saker. Jag fick diskutera lite med henne idag och hon var lite svår att övertala och visade det med att vilja resa sig på bakbenen. Men ingenting är omöjligt, så hon utförde snart det jag begärde av henne. Men som sagt, det var inte helt enkelt för henne idag. Vi behöver prata lite mer om sådana saker i några dagar framöver.

Kommentarer
Postat av: CHW

Börjar bli lite jobbigt kanske? Hoppas det går bättre för Demba imorgon:)

2010-07-26 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0