Tiden går fort när man har roligt

Har haft en helt underbar ridtur med Kent idag :)
Det bidde inget fotgraferande :( men vi red två pigga hästar i nysnön och Kent hade Micha med som handhund :)

Sen har vi bara förberettt oss inför kvällens besök av goda vänner.

Våran vattenbar till hästarna verkar fungera bra. Det var ingen is i den hinken som vi isolerat, men i den utan var det massor med is i. Vi fyller vatten 2 ggr / dag när jag tar in dem och då dricker de sig otörstiga allihop sen fyller jag hinkarna igen och det räcker. De klarar sig hela dygnet. Jag tycker det är bra att ha koll på hur mycket hästarna dricker och att de dricker. Det är ju annars nackdelen när de har en bäck att dricka ur, då har jag ingen koll.
Fast det är ju bekvämare för mig ;)

Nä ni, nu ska det umgås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0