7 December

23- grader är to much :/ men dessvärre inget att göra nåt åt. Vi får elda på bara!

Det blev en bil till i familjen igår :) Grabben köpte en volvo S40 och det blir nog bra att köra med till jobbet :)

Det blir inställda lektioner idag åxå. Allt för kallt att sitta på hästen nu. Jag ska göra bankärenden och skriva ut lite presentkort. Kanske det blir ett besök hos reklam-Lars åxå för att få förttryckta fakturor med mina uppgifter på, klappat å klart :)

Hästarna ska tas in 2 gånger om dagen nu, för de får naturligt avmaskningsmedel som ska ges 2 gånger/ dag. Jag kör det varannan månad några gånger/ år. Sedan kollar jag masken så jag vet hur det står till.

Har föresten köpt lite grejer som vi ska testa till vattnet så att det inte fryser i hinkarna. (Bäcken har frusit till så det finns inget hål där längre) :(
Det ska provas först och så återkommer jag när jag vet hur det fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0