14 december

Då är han vägd och mätt :) 4520g och 51 cm lång, en kraftig bit, lik mor sin när hon föddes :)


Hästarna står inne i det julpyntade stallet och mumsar på sina mineraler.

Fruma har lyckats "sabba" en av de röda glittergirlangerna så den blev lite kortare. Det händer något varje år. Hästarna undersöker allt så noggrant att det går sönder :)

Mitra behöver lite rejälare doningar för hon är brutal :)

Idag är det svinkallt som vanligt och det blir mest inomhusaktiviteter. Jag har rensat ur kylen och rengjort den.
Nu ska jag ge mig på en garderob inne i sovrummet där det kanske har flyttat in möss :/ Jag hörde att de rumstrerade inatt någonstans i min omgivning. Så nu ska det bli stor kontroll och samtidigt lite fueng shui även där :)
Inget ont som inte har något gott med sig!


Kommentarer
Postat av: Angelica Jonängen

Blev mysigt i stallet!

2010-12-14 @ 13:23:05
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0