All veden är inne...

Yes! Äntligen sommarlov :) När hö och ved är under tak då kan sommaren börja.
Hoppsan så det kan bli :/ å så va sommarn över...

Det gör inget för vi grillade korv i vedresterna, det blev jättefin glöd till många korvar.

Nu ser det helt OK ut på vår gård när vi fick bort all veden och staplat alla lastpallar ordentligt i ett hörn till förvaring under vintern.

Stona är jättebrunstiga så vi tog en extra ledig dag eftersom det var lite humörrörigt igår redan. Då tyckte jag det var bättre att få lite annat gjort idag och så tar vi nya tag te môran igen mä hästera.

Håller på att kurera mig från begynnande halsont också. Jag har inte varit sjuk på säkert 6 år, så jag ska nog få bukt med de här bacciluskerna. Proppar i mig både det ena och det andra just nu för säkerhets skull.

Då ska jag bara slappa för en gångs skull resten av kvällen :)

Tjena mittbena!

Kommentarer
Postat av: CHW

Det där med brunst var jätteaktuellt hos oss också idag, kändes som det var häst överallt:)Blev väldigt kort träningspass med Demba o Dina idag.

Vi får ta nya tag lite längre fram i veckan.

2010-08-17 @ 20:07:04
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0