24 augusti, God morgon!

Det är ju en sak och vara sjuk på sjukhus och en helt annan femma att var det hemma!
Där fick jag ju till det :) rim å allt...

På sjuka huset finns det inte så mycket att lägga sig i som det finns hemma.
Här hemma är det svårt att hålla sig i skinnet så här lägger jag näsan i blöt ;)

Herregud, det vet jag väl, att hemmet inte går under bara för att saker och ting inte blir gjorda så som jag "brukar" göra.
Hästarna saknar inte mig för 5 öre :( det är bara jag som är egoistisk och tror i min enfald att det är jag som gör och kan bäst. De ser ut att må hur bra som helst utan mig.

Jaha, då är jag alltså helt värdelös och det har ingen betydelse i det stora hela var jag är. Allt rullar på och man ska inte tro att man är något ;) 

Tjing tjong, det blir nog till att ta sig en buljong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0