29 april, plötsligt så händer det!

I går kväll var det full rulle i en blöt hage vill jag lova. En av våra gästhästar kom på en egen idé.
Det som bara skulle vara att hämta hästen i hagen, blev till en lång procedur som tog ca 2 timmar i regn :(
Så är det med de liven, bakslag kan det bli.
Men idag var det helt enligt regelboken, hon kom och följde mig precis som jag bad om.
En nyfiken Mitra är lite sugen på att kolla in Signe på nära håll. Signe har full koll på hästen och låter inte Mitra gå för nära.

Här ligger det några andra och gôttar sig.
Nu ska det grejas i trädgården efter en heldag med hästarna. Jag har ridit 2 stycken, tränat 2 stycken, borstat 6 stycken så det får väl anses som full dos med häst och ändå är det inte färdigt för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0