1 april och typiskt väder :/


Idag har vi aprilväder!
Snö, regn och blask är inget vidare tycker jag:(
Nu har jag ställt in hästen Trölla så hon får torka fossingarna ett tag. Hon har haft problem sedan i höstas med baccilusker i hovarna. Därför har jag henne inne flera timmar om dagen och behandlar hennes hovar så länge det är så här blött i hagarna. För tillfället är behandlingen mest förebyggande. Hon har inte ont och hon är fullt ridbar barfota på grusvägar.
För övrigt ligger jag lågt idag.
Tog in lite björkris som ska pyntas för ordningens skull. Det ska väl fram lite annat påskpynt vart efter min inspiration infinner sig. Lyssnade nyss på Lilla Gullefjun och då blir man ju lite glad i alla fall :)
Ikväll ska jag till Ritz i Arvika och lyssna på en duktig tjej som gör sin examensföreställning där.
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: lena arnesen

Har nu kollat på bilderna för april och maj,längtar redan till nästa lektionstillfälle.

2010-05-11 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0