Solsken :)

Yes! Vi ser ljuset äntligen:) Passade på och red flera hästar nu på förmiddagen i det fina vädret. Jag rider ofta barbacka och endast med repgrimma och en tygel (eller ingen tygel) bara för att jag vill lära mig att styra hästen med endast mitt focus och kroppsvikten. Våra hästar är väldigt lyhörda och lyssnar otroligt bra på våra små signaler, vilket gör det mycket lätt att rida. Inget ont i armarna eller benen här inte, eftersom vi endast behöver använda oss av focus och bäckenet.
Jag har haft öppet in till stallet nu flera nätter för jag trodde att hästarna ville stå torrt nu när det har regnat så mycket. Men inte ett spår av hästar som stått inne. Inatt blir det stängt där igen för det verkar inte vara där de väljer att vara trots dåligt väder. Det är typiskt männskligt att tro att de vill vara inne bara för att vi vill vara inne.
Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0