Man lär så länge man lever!

Jag ska nog få det här att fungera så småningom :)
Man lär sig av sina misstag heter det ju :(
Jag har blivit drabbad av en oseriös foderkund och står med en massa tävlingsfoder som jag behöver bli av med.
Ett bra foder för tex. trav och galopp- hästar, alltså hästar i full tävlingskondition. 20kg säck kostar 280 kronor.
Sedan har jag 9 säckar av ett unghästfoder också, för trav och galopphästar eller andra lite mer svårfödda unghästar. 20 kg kostar 280 kronor.
Det finns som sagt hemma, så det är bara att höra av sig!

Kommentarer
Postat av: Ann Charlotte

Kul idé o starta blogg, men hur i jösse namn ska du hinna med allt!

Lycka till med bloggen!

Kram

2009-11-09 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0